CROWN BUSINESS CENTER

HUURDERS INFORMATIE

Welkom bij Crown Business Center

Allereerst willen wij u van harte welkom heten in Crown Business Center. Geniet van uw kantoorruimte en profiteer daarnaast van de diverse faciliteiten, zoals de vergaderzalen en receptie. Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft als nieuwe huurder. Heeft u een vraag naar aanleiding van de informatie? Stel deze dan aan de receptioniste of bel naar: 071 – 405 15 00.

  • Postverwerking
  • Glasvezel
  • Vergaderruimtes
  • Receptionist
  • Telefonie
  • Koffie/thee
  • Parkeergelegenheid
  • Wifi
  • Toegang 24/7
  • Laadvoorziening
  • Printer
  • Flexibele huurconcepten

Receptie

Eén van de faciliteiten van Crown Business Center is de receptie. Deze is bemand van 08:30 uur tot 17:00 uur, met uitzondering van weekenden en feestdagen. Met uw toegangspas heeft u ten allen tijden toegang tot het gebouw. Onze receptioniste is professioneel, gastvrij en denkt graag met u mee. Ze staat o.a. uw realties te woord en neemt postpakketten aan.

Telefonie

Indien u telefonie van ons heeft afgenomen, beschikt u over een telefoontoestel met eigen nummer. Indien u niet in gelegenheid bent om uw telefoon aan te nemen, zal de receptioniste uw telefoon beantwoorden. Wilt u dat de receptioniste uw gesprekken doorverbindt? Vul dan het registratieformulier in (deze kunt u opvragen bij de receptie).

Vergaderen

Als huurder kunt u tegen een gereduceerd tarief vergaderzalen huren. Kleed uw bijeenkomst naar wens aan met presentatiemiddelen, koffie, thee en/of catering. De vergaderzalen zijn per uur, dagdeel of per dag te boeken. Met de inlogcode die u van de receptioniste ontvangt kunt u via deze website een vergaderruimte boeken.

Parkeren

Ieder Crown Business Center beschikt over voldoende parkeerplaatsen. Indien u een (extra) parkeerplaats wilt huren, kunt u dit aangeven bij De Raad Makelaars (071 - 405 1500)*.

*Bij enkele Crown Business Centers kunt u gratis gebruikmaken van een parkeerplek. Hiervoor hoeft u dus geen plek te huren.

Huurders ABC

In het huurders ABC vindt u aanvullende huurdersinformatie in alfabetische volgorde. Denk bijvoorbeeld aan wat te doen bij calamiteiten, wegbewijzering en beveilging. Bezoek de pagina via onderstaande button.

Huisrekening

Op uw persoonlijke huisrekening worden alle gebruikte faciliteiten genoteerd die niet onder de huur- of servicekosten vallen. Denk aan kosten voor telefonie, kopiëren en vergaderen. Behoudens de kosten voor vergaderen en koffie/thee, zullen er over de andere faciliteiten 10% administratiekosten worden berekend. U ontvangt maandelijks een factuur van de huisrekening.

Restaurant

Een aantal Crown Business Centers beschikken over een restaurant. In het restaurant kunt u pinnen of gebruikmaken van een pas. De kosten die u maakt, worden op deze pas geregistreerd en via incasso van uw rekening afgeschreven. Uiteraard ontvangt u wel eerst de factuur van ons. De pas kunt u aanvragen via de receptie.

Post #1

Bij de receptie staat uw eigen postvak. De receptioniste zal daar uw ingekomen post inleggen. Wilt u dat de receptioniste uw pakketten en aangetekende post voor u in ontvangst neemt? Vul dan de POSTNL aangetekende postmachtiging in, welke te verkrijgen is bij de repeceptie.

Post #2

Heeft u poststukken welke gefrankeerd of verzonden moeten worden? Zorg dat deze voor 15:30 uur zijn afgegeven bij de receptie, zodat de receptioniste deze dezelfde dag nog kan verzenden. De receptioniste neemt graag uw poststukken in bewaring, maar u blijft zelf verantwoordelijk voor uw poststuk. Wij kunnen derhalve niet aansprakelijk worden gesteld voor zoekgeraakte poststukken.

Crown Business Center heeft kantoorruimtes te huur op A-locaties. Flexibele contracten met kort opzegtermijn & huur per m².

Volg ons op LinkedIn

Word onderdeel van het Crown netwerk! Met meer dan 300 bedrijven uit diverse branches creëren wij onderlinge samenwerkingen. Volg ons vandaag nog!

  • 2021 | De Raad Groep
  • De Raad Makelaars
  • Postbus 3081 | 2220 CB | Katwijk