Over Crown

"Ideaal om samen te kunnen werken met andere bedrijven in het pand"

  • Suzanne – Styles Concepts

Over Crown

  • All-in huurconcept met kantoor- en vergaderruimtes op toplocaties

Crown Business Center is een all-in huurconcept met kantoor- en vergaderruimtes door heel Nederland. Een concept met extra faciliteiten, zoals een bemande receptie, restaurant en parkeergelegenheid. Informeer over de flexibele huurvoorwaarden, voordelige prijs en groeimogelijkheden.

Ontmoet het team
Contact | Bedrijfsruimte huren | Crown Business Center

Martijn Schuitemaker

Vastgoedadviseur BOG

Contact met Crown Business Center | Kantoorruimte | Bedrijfsruimte huren

Romée Schadd

Vastgoedadviseur BOG

Contact | Crown Business Center | Kantoorruimte huren

Angela Star

Medewerkster Binnendienst BOG

Melissa Vos

Medewerkster Binnendienst BOG

Annegreet Bakkenes

Medewerkster Binnendienst BOG

Sonja Pluimgraaff

Medewerkster Binnendienst BOG

Veelgestelde vragen

Tot hoelaat mag ik het pand betreden?
Het pand is geopend van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Wilt u buiten deze tijden het kantoor betreden? Met uw toegangspas heeft u te allen tijde toegang tot het gebouw.

Hoe werkt mijn persoonlijke huisrekening?
Bij Crown Business Center maken wij gebruik van een persoonlijke huisrekening. Uw huisrekening is reeds voor u aangemaakt. Op deze rekening worden alle gebruikte faciliteiten genoteerd die niet onder de huur- of servicekosten vallen. U kunt hierbij denken aan de kosten voor telefonie, kopiëren, frankeren en vergaderen. Behoudens de kosten voor vergaderen en de koffie/thee, zullen over de andere faciliteiten 10% administratie-kosten worden berekend. U ontvangt maandelijks een factuur van de huisrekening.

Kan ik bij Crown Business Center printen?
Ieder Crown Business Center heeft een multifunctionele printer. Naast printen en kopiëren kunt u ook printen en faxen. De printer is voorzien van een persoonlijke toegangscode die terug te vinden is in de welkomstmap. De gebruikerskosten worden op uw huisrekening gezet.

Heb ik een eigen telefoonnummer?
Indien u telefonie van ons heeft afgenomen, beschikt u over een telefoontoestel met eigen nummer. Voor de handleiding van uw toestel verwijzen wij u naar het Huurders ABC.

​Waar kan ik mijn postvak vinden?
Bij de receptie staat uw eigen postvak. De receptioniste zal daar uw ingekomen post in leggen. Wilt u dat de receptioniste uw pakketten en aangetekende poststukken voor u in ontvangst neemt? Vul dan het registratieformulier en PostNL aangetekende postmachtiging in. Geef deze af aan uw receptioniste zodat zij de stukken in ontvangst kan nemen.​


Wat is het Huurders ABC

Het Huurders ABC bevat alle informatie over het pand waar u zich bevind.

Waar kan ik parkeren?
Ieder Crown Business Center beschikt over voldoende parkeerplaatsen. Indien u één of meerdere parkeerplaats wilt huren, kunt u dit aangeven bij De Raad Makelaars (071 – 4051500). Heeft u vragen over het parkeerbeleid? Vraag het aan uw receptioniste.

Wanneer is de receptie geopend?
De receptie is bemand van 08:30 tot 17:00 uur, met uitzondering van de weekenden en feestdagen.

Neemt de receptie mijn telefoon op bij afwezigheid?
Indien u niet in de gelegenheid bent om uw telefoon aan te nemen, zal de receptioniste uw telefoon beantwoorden. Wilt u dat de receptioniste uw gesprekken doorverbindt? Vul dan het registratieformulier in (te vinden in de welkomstmap).

Kan ik op rekening lunchen?
Indien uw Crown Business Center beschikt over een restaurant kunt u met een speciale pas in het restaurant afrekenen. De kosten van die u maakt worden via incasso van uw rekening afgeschreven, nadat u uw maandelijkse factuur heeft gekregen.

Meer informatie
Voor meer informatie over deze pas verwijzen wij u naar de receptioniste van uw Crown Business Center. Wilt u geen gebruik maken van de pas, dan kunt u gewoon gebruik maken van het pinautomaat. Wegens veiligheidsoverwegingen kunt u niet met contant geld afrekenen.

Krijg ik als huurder korting op vergaderzalen?
Als huurder van Crown kunt u tegen gereduceerd tarief vergaderzalen huren. Dit kan al per uur, dagdeel of hele dag in iedere Crown Business Center in Nederland. U kunt een vergaderzaal reserveren via de receptioniste of via deze website met gebruik van uw inlogcode. Zie de welkomstmap voor uw persoonlijke inlogcode. Voor volledig aangeklede vergaderingen kunt uw wensen kenbaar maken bij de receptioniste. U ontvangt dan een offerte op maat. Deze extra kosten worden op uw factuur vermeld.

Hoe werkt het ontruimingsplan?
Ieder Crown Business Center beschikt over een ontruimingsplan. In geval van calamiteiten dient u de instructies op te volgen. U vindt het ontruimingsplan in het huurders ABC. Wij adviseren, voor uw eigen veiligheid en die van uw collega’s, deze aandachtig door te lezen. Eén keer per jaar zal er een ontruimingsoefening plaatsvinden.

Brandvideo

Crown Business Center heeft kantoorruimtes te huur op A-locaties. Flexibele contracten met kort opzegtermijn & huur per m².

Volg ons op LinkedIn

Word onderdeel van het Crown netwerk! Met meer dan 300 bedrijven uit diverse branches creëren wij onderlinge samenwerkingen. Volg ons vandaag nog!

  • 2020 | De Raad Groep
  • De Raad Makelaars
  • Postbus 3081 | 2220 CB | Katwijk

Sonja Pluimgraaff | Medewerkster Binnendienst BOG

Stel gerust een vraag!

Heeft u een vraag over Crown Business Center? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

De Raad Makelaars (BOG)

Kantoorunits in Crown Business Center worden verhuurd door De Raad Makelaars.