U bent ondernemer en op zoek naar een kantoorruimte. In uw zoektocht vinkt u het lijstje af; comfortabele werkruimte, snel internet, goede bereikbaarheid en voldoende parkeerruimte. Vaak wordt er niet aan een receptie gedacht. Dat is jammer, want een goede receptioniste neemt werk uit handen en zorgt dat u meer tijd heeft om te ondernemen. Duur? Nee hoor, niet bij Crown Business Center!
Naast een restaurant en vergaderzalen is de receptiedienst de belangrijkste faciliteit bij Crown Business Center. De receptioniste is gastvrouw van de locatie en is elke werkdag aanwezig tijdens reguliere kantooruren.
De receptie binnen het Crown Business Center concept valt? Als huurder mag u dus gebruikmaken van de receptiediensten.
Omdat de receptie altijd aanwezig is, is er de mogelijkheid om pakketten bij de balie af te laten leveren. Dus ook als u buiten de deur bent voor een afspraak bent u verzekerd dat uw post wordt aangenomen. Gaat de telefoon? De receptioniste noteert graag een terugbelverzoek in uw afwezigheid.
Met speciale machtigingen zorgt u ervoor dat de receptioniste uw vertrouwelijke en/of aangetekende post kan aannemen. Zij zorgt er vervolgens voor dat uw post veilig achter slot en grendel opgeborgen ligt totdat u het komt ophalen.
We kennen het allemaal wel; u bent ergens voor het eerst en weet niet goed waar u moet zijn. Gelukkig is daar de receptioniste. Zij wijst uw klanten of bezoekers van een vergadering de juiste weg.
Heeft u een onderneming waarbij u veel bezoekers ontvangt? De receptioniste verwelkomd uw bezoek en vraagt hen vriendelijk even te wachten in de ontvangstruimte.
Bekijk hieronder de video van een van de ondernemers bij Crown Business Center, waarin zij vertelt over haar ervaringen met de receptie. Meer weten over de mogelijkheden om kantoorruimte te huren? Neem contact op!
Word onderdeel van het Crown netwerk! Met meer dan 300 bedrijven uit diverse branches creëren wij onderlinge samenwerkingen. Volg ons vandaag nog!