Bekijk de veelgestelde vragen

Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen bij Crown Business Center

Heeft u een vraag? Kijk dan tussen onze veelgestelde vragen of uw antwoord er tussen staat.

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen bij Crown Business Center. Staat uw vraag of antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via het algemene nummer of bel met de locatie waar u een vraag over heeft.

Zit uw vraag hier niet tussen? Neem contact op: 071 – 405 1500

Bent u al lid van onze LinkedIn pagina?

Heeft u de LinkedIn pagina van Crown Business Center al gezien? Wij zijn druk bezig om ons online netwerk te laten groeien met alle huurders van Crown. Volg de pagina en blijf op de hoogte van netwerkbijeenkomsten, borrels, nieuws, activiteiten en bijzonderheden die u absoluut niet wilt missen!

FAQ

Tot hoelaat mag ik het pand betreden?

Het pand is geopend van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Wilt u buiten deze tijden het kantoor betreden? Met uw toegangspas heeft u te allen tijde toegang tot het gebouw.

Waar kan ik parkeren?

Ieder Crown Business Center beschikt over voldoende parkeerplaatsen. Indien u één of meerdere parkeerplaats wilt huren, kunt u dit aangeven bij De Raad Makelaars (071 - 4051500). Heeft u vragen over het parkeerbeleid? Vraag het aan uw receptioniste.

Hoe werkt mijn persoonlijke huisrekening?

Bij Crown Business Center maken wij gebruik van een persoonlijke huisrekening. Uw huisrekening is reeds voor u aangemaakt. Op deze rekening worden alle gebruikte faciliteiten genoteerd die niet onder de huur- of servicekosten vallen. U kunt hierbij denken aan de kosten voor telefonie, kopiëren, frankeren en vergaderen. Behoudens de kosten voor vergaderen en de koffie/thee, zullen over de andere faciliteiten 10% administratie-kosten worden berekend. U ontvangt maandelijks een factuur van de huisrekening.

Kan ik bij Crown Business Center printen?

Ieder Crown Business Center heeft een multifunctionele printer. Naast printen en kopiëren kunt u ook printen en faxen. De printer is voorzien van een persoonlijke toegangscode die terug te vinden is in de welkomstmap. De gebruikerskosten worden op uw huisrekening gezet.

Krijg ik als huurder korting op vergaderzalen?

Als huurder van Crown kunt u tegen gereduceerd tarief vergaderzalen huren. Dit kan al per uur, dagdeel of hele dag in iedere Crown Business Center in Nederland. U kunt een vergaderzaal reserveren via de receptioniste of via deze website met gebruik van uw inlogcode. Zie de welkomstmap voor uw persoonlijke inlogcode. Voor volledig aangeklede vergaderingen kunt uw wensen kenbaar maken bij de receptioniste. U ontvangt dan een offerte op maat. Deze extra kosten worden op uw factuur vermeld.

Hoe werkt het ontruimingsplan?

Ieder Crown Business Center beschikt over een ontruimingsplan. In geval van calamiteiten dient u de instructies op te volgen. U vindt het ontruimingsplan in het huurders ABC. Wij adviseren, voor uw eigen veiligheid en die van uw collega's, deze aandachtig door te lezen. Eén keer per jaar zal er een ontruimingsoefening plaatsvinden.

Wanneer is de receptie geopend?

De receptie is bemand van 08:30 tot 17:00 uur, met uitzondering van de weekenden en feestdagen.

Heb ik een eigen telefoonnummer?

Indien u telefonie van ons heeft afgenomen, beschikt u over een telefoontoestel met eigen nummer. Voor de handleiding van uw toestel verwijzen wij u naar het Huurders ABC.

Neemt de receptie mijn telefoon op bij afwezigheid?

Indien u niet in de gelegenheid bent om uw telefoon aan te nemen, zal de receptioniste uw telefoon beantwoorden. Wilt u dat de receptioniste uw gesprekken doorverbindt? Vul dan het registratieformulier in (te vinden in de welkomstmap).

Waar kan ik mijn postvak vinden?

Bij de receptie staat uw eigen postvak. De receptioniste zal daar uw ingekomen post in leggen. Wilt u dat de receptioniste uw pakketten en aangetekende poststukken voor u in ontvangst neemt? Vul dan het registratieformulier en PostNL aangetekende postmachtiging in. Geef deze af aan uw receptioniste zodat zij de stukken in ontvangst kan nemen.

Kan ik op rekening lunchen?

Indien uw Crown Business Center beschikt over een restaurant kunt u met een speciale pas in het restaurant afrekenen. De kosten van die u maakt worden via incasso van uw rekening afgeschreven, nadat u uw maandelijkse factuur heeft gekregen. Voor meer informatie over deze pas verwijzen wij u naar de receptioniste van uw Crown Business Center. Wilt u geen gebruik maken van de pas, dan kunt u gewoon gebruik maken van het pinautomaat. Wegens veiligheidsoverwegingen kunt u niet met contant geld afrekenen.

Wat is het huurders ABC?

Het Huurders ABC bevat alle informatie over het pand waar u zich bevind. Het Huurders ABC kunt u terugvinden op deze website. Onderaan de pagina ziet u links onder staan "Huurders ABC". Klik daarop en u ziet waar u kunt inloggen. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Mocht u de inlogcode niet van de receptie ontvangen hebben, dan kunt u deze daar opvragen.

Crown denkt met u mee!

Onze specialiteit is het ontzorgen van huurders

  • All-in concept
  • U huurt per m2
  • All-in pakket
  • Duurzaam ondernemen
  • Fulltime serviceconcept

Zoekt u kantoorruimte of een vergaderruimte op een toegankelijke locatie in de randstad of daarbuiten? Neem dan contact op met een van onze makelaars voor een advies op maat!